EMmmma !

jävlar vad martina skulle vrar bra på att blogga nu det senaste då !
nee nu får jag ju ta och skärpa mig jag också då.
Men jag har iallafall hittat två nya killar , som inte ens martina vet vilka det är, dom är med i ett band med fyra personer. bara dom två är snygga dom andra ser lite halv , njaaaaa ut.
Den ena av dom heter samma sak som en komiker som är på tv på comedy central, och den andra är lite lik Joe Jonas.


Jag pratar såklart om killarna i BIG time rush :)
James <3 . antingen har han VÄLDIGT fin hy , eller okcså är alla bilder på honom överdrivet redigerade. Iallafall ser ni inte lite likheter mellan honom och Joe ??
nää kanske inte ändå ... men han e gullig ändå :)
BTR
jag hittade inte så många bra bilder på någon av dom egentligen , och verkjligen ingen på Carlos Pena , så vill ni se hur han ser ut så får ni kolla musik videos istället , men aa där har ni hela gänget iallafall , carlos e han bredvid James :)
Vi hörs !
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0