EMmmma ! The Notebook .

Hallu alla !

Kollade på the notebook igår , vet att den e gammal men har aldrig haft tid och lust att se den. men så igår tänkte jag att nee men jag ska faktiskt se den nu...
Det kan jag säga att det skulle jag inte ha gjort ! HAHA grät skit mycket , asså kan ha varit en av dom sorligaste filmerna som har gjorts ! helt ärligt , jag gråter aldrig till filmer , The notebook är den andra filmen jag har gråtit till i hela mitt liv (!).

Tyckte att den påminde lite om Dear John , eller ??
Såå aa The Notebook in my ass helt enkelt , kommer aldrig se den igen hahah. nee men alla andra som inte heller har sett den ,. ni borde verkligen se den , för den va sjuukt bra. Den va typ två timmar , men liksom de känndes verkligen inte så.... OMG, jag har just skrivit ett skit långt inlägg om en film :D
Meen , Noah va ju snygg , så han kommer såklart upp på bloggelibloggen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0