klaga till film bolaget

hejsan :))

ni ska jag berätta några saker....
när man sätter på en film för att det är en
snygg kille med så förväntar man sig ju inte
att han ska bli middag efter bara 10 minuter...
jag satte på territory en krokodil film
med den snygge sam worthington...
jag hade ju hoppats på att det skulle vara han som blev hjälten
men det blev det inte tack vare mödar krokodilen...

jag ska faktist klaga till alla världens film bolag eller vad man
säger... jag ska säga så här.... hejsan jag är en tjej på 13 och ett halft...
och jag tycker ni borde lära er skapa bra filmer... man vill inte se
filmens snygging bli middag... HAN SKA BLI HJÄLTE,....

aaa det var det jag ville säga... om ni ser på ett födral att en snygg kille
är med så räkna inte med att han lever i hela filmen


här har ni han i liv.. inte en middag.. utan vid liv :D



ha det bra :)) //tina

Kommentarer
Postat av: ~ WHAT THE HELL

- helt okej, själv då? :)

2011-04-11 @ 17:38:41
URL: http://likesofiie.tk
Postat av: ~ WHAT THE HELL

- ja visst är han :D

nice ^^

2011-04-12 @ 12:09:09
URL: http://likesofiie.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0