Emma :)

Hallå allihopa ! jag har verklign inte tid att blogga jst nu , emn tänlkte göra ett sista inlägg nu innan jag drar , så ni får klara er med bara martina ! okej , jag har sjuuukt mycket att göra

 

  • jag ska äta frukost.
  • duscha.
  • fixa mig.
  • packa färdigt.
  • städa mitt rum.
  • ladda mobilen.
  • välja skor.
  • blogga klart de här inlägget.
  • leta efter läppglans.



    men vaddå stressigt!?

    hahh men nee såklart att det måste bli en sista kille innan jag åker ! :)
    och det blir ....


    William Moseley ! :)

    Ben barnes och William Moseley <3
    asså sååååå sjukt snygga assså ! hahah martina jag hann först .... Du kan ju lägga ut han som dog 2008 :P

    Hahah !
    Puss // emma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0