Emma :)

heej alla ! sitter hemma hos min lilla gullunge emelie tu , alltis trevligt ! :)
vi har bakat ... dock inte så jätte lyckat , men aa nu sitter vi och lyssnar musik och pluggar ( okej , det sista är det bara emelie som gör , men ändå :) )
Skolan idag va verkligen sjuuuuk ! hahahahahha på allvar , jag och mörti stog på borden i klassrummet och ... DANSADE ! på allvar DANSADE ! hahaha aa ingen har sagt att vi är normala. Neej okej , jag ska igentligen inte skriva sånna här inlägg på den här bloggen , för den handlar ju om snygga killar. meen jag saknar faktiskt min gammla blogg :(
jaja , det här inlägget får väll avslutas med en snygg kille iallafall...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
och det blir ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
neej okej , det blir ingen snygg kille för mig idag ....
tyvärr , jag bloggar om killar imorgon istället , förlåt.
puss / emma .

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vadå vilken kille?

2011-02-23 @ 21:35:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar : Hihi tack så mycket :)

2011-02-23 @ 22:30:18
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

haha älskar din blogg .D

2011-02-23 @ 23:02:28
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0