Emma :D

somewhere . somewhere somewhere in brooklyn ;D hahahaha vaddå synd om min familj som måste höra mig sjunga den här låten ?! hahah men aa , nee jag kom faktiskt på för ett tag sen att han e riktigt snygg :D









.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
..

.
..

.
..

..

.
..

..

..
.

.
.
.
..
.

..

.
.
ni vet ju vem det är ,. men liksom , de e kul att göra punkterna :D.
.
.

..

.
.
.
.
.

..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

..

.
..

.
.

.
.
..
.
.
.
.
min söta mammi köpte en marabou polka till mig idag :D
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
..

.
.
..

.
...

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
neej ...  jag vet inte varför jag just skrev det känner jag :D
.
.
.
.
.
.
.




.
.

..

.
.
.
.
.
.
.
..
.

.
.

..

.

.
.
.
jag ska snart gå och äta en semla :D
.
.
.
.

.
...

.
.
..

..
.

..
.

.
.
.
.
.
..
.
.
 nee nu kommer han ;)
.
.
.
.
.
.
.

.
.eller ?.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.

.
..

.
.
.
.
.
.
.
..

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
 Bruno mars :)

¨

ni vet att han  är snygg !



grrrr !


Peace !







hahaha , nee de blev int nån filmkväll med mörti idag , så aaa , jag får väll sitta helt ensam hemma och såsa :D



Puss / emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0