Emma :) FINAL !!! :D

halllåååå alla trevliga kakbakare !!!! :D
hahah nee okje jag e speeeeeeedad som e liten gåås idag ! vi gick vidare till final i innebandycupen , skit nice !!
okej , att jag är speedad kan också ha att göra med att jag har drukigt smooooothie , och bakat kakor , eller aa jag håller på jut nu , så egntligen har jag bara ätit smeten :D

haha men men , de va inte vad de här inlägget skulle handla om.
utan de här ska faktiskt handla om en suuuuuper het kille :D
och det är..............
























































Cam gigandet , killen som spelar james i Twilight :)


nee nu mååååste jag börja göra iordning mig :)

Puss / emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0