EMMA :) ( läs inte det första om du inte vill veta vad vi har för oss i skolan .... :D )

heej allihopa , nee jag ska verkligen börja blogga lika mycket som martina gör hela tiden nu :)
Och jag ska inte skriva om så mycket onödiga saker ... förutom just nu , för de här måste alla veta :D


OKej de va såhär , jag lina och tina, hade råååååkat köpa godis. ganska mycket godis... så på svenskan fick vi vääärsta sockerkicken, så vi satt och skakade av skratt alla tre. och de hade juu vart okej , om vi satt bredvid varandra , eller vid samma bord iallafall ... men nee jag satt i ett hör i ett bord tillsammans med mörti som också satt på kanten , men på andra sidan . och så sitter lina ensam vid ett bord. haahah nee okej , inte kommer fatta detta ändÅ :P aa okej sen gick vi in på en toalett ... fråga inte ens så blir det jättebra, och så gjorde vi en '' operation '' vi lämmnar det där, sen frågar malin vad vi håller på med där inne. och gullig som jag är svarar jag : vi har gruppsex , ska du vara med !? .... jaaaa , ingen har sagt att vi är normala heller såå aaa.....






iallafall , nog om våran konstiga skola, okej nog om oss...
Nu kommer det dagens snygging :)
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
..

.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.och det är...
.
.
.

.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.jag lovar att det kommer någon , lite till bara ;).
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
juste , en kille i vår parallel klass är jävligt lik ryan shekler , om nån ville veta :D.

.
.
..
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.och killen är ....




Taemin , från den sydkoreanska gruppen shinee . både snygg och kan sjunga , det gillar vi ! :)


och så blir det ...













Joseph vincent , han sjunger också ... och spelar gitarr :)


mhhhhm ! Han sjunger verkligen , nee ni får lyssna själva :)














puss / emma :)

Kommentarer
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

tina: Hehe aha vad skoj ? eller ? jag bor också på landet fast i skåne :)

kram

2011-02-24 @ 23:19:37
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: Malin

Teamin så snygg :DD <33

2011-02-25 @ 07:31:50
URL: http://maalix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0