guess who's baaaack ?! :D

HALLUUU BLOGGEN !
och jaa , ni ser rätt , Emma är tillbaka , alla tinas snygga killar är ju tydligen slut , så jag får helt enkelt rycka in! ;D
Jag vet inte vad hon tänker med , me det finns en maaaassa killar hon har glömt !
okej , eftersom jag har varit borta ett tag , ska ionte de här bli ett '' personligt inlägg ''. Utan ni ska bara få skrolla ner och njuta av utsikten !
... och den första killen är:
Turk från scrubs :)
Eller aa Donald Faison som han heter egentligen .
.
.
..
.
..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
..
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
.

















Nästa snygging är :
Johna mayer , behöver jag säga mer ?
neej det blir felr ikväll istället , ni får allt vänta lite :)






<3 / EMma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0