ashoton

hejsan alla :D

okej detta är till emma!!
jag blev skit arg på jonte och typ skrek på han..
jag fråga han och han hade sätt emma och malin på
bussen i går... då säger han...
nej det vill jag inte säga men aa nu är jag tvungen...
aaa kan du säga till som småbarnen att sluta glo..
jag är inte intresserad av någon av dom.. och malin
hon röker!!!
då blev jag arg och säger dom vill ändå inte ha dig..
dom gillar ju inte dig.. hur tänker du.....!!!

så ett tips till dig emma... håll dig till,, du vet vem :))
han är MYCKET SNÄLLARE en min andra bror..
men aa nu ska vi inte prata sånt.. men emma jag är på din sida..
not my brorthers..


ashoton kutcher :)))



så söt är han :D
kramar tina

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag vet faktiskt inte :) Har det regnat något hos er de senaste dagarna då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-29 @ 11:15:30
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0