Ulrik <3

hejsan alla :D hoppas alla har det bra ;)
jag sitter och lysnnar sönder på liar liar med christina grimmie,,
tyckte faktist inte om den låten första gången jag hörde den men du
tycker jag den är bra ;D
som ni nog märkt skriver jag ganska mycket om ryan,,, jag måste sluta med det! ;)
skolan börjar om 9 dagar (tror jag)
och när den börjar ska jag inte bli galen och springa iväg som jag har gjort en gång hahha
han bah ehm WTF hahah nää men skulle inte förvåna mig ;)

Jag tycker att Ulrik Munther är den sötaste svenska kända killen på jorden!!
titta på han bara !!.... han har utstrolning haha :)






en kille man helt klart vill ha hos en,, bara pussa han på hans fina läppar,,,skulle vara en dag att minnas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0