EMma :)

heej alla ! drar till dahlen's place snart , vi ska typ se någon gaaalen film tror jaag :) alltid galna filmer med den tjejen :D
Hhahaha , men jag sover där , så jag kommer antagligen inte lägga upp någon annan kille idag , så vi får nöja oss med en super duper mega bomb snygg kille :D



och det är.
.
.
.
.
..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
jaa vem ??.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.kan säga att hans ögon ... hans ögon asså !dom är verkligen att dör för !
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
diseny chanel stärna :).
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.l
.
.
.
.
.
.
.
såklart det är...
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.

.
.
.
.
.


.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

sterling knight ;D

den killen är bara för söt !





jag menar , kolla på honom !!




+ att han spelar gitarr ! kan det bli bättre ?? :)








nee det va allt för mig idag :)
Puss / emma :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vilket sammanträffande :) låten är ju grym !

2011-02-25 @ 21:39:25
URL: http://maalix.blogg.se/
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

älskar honom! :D

Det är bra med mig, själv+ :)

2011-02-26 @ 10:44:00
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0