Emma :D

hejj alla ! sitter och lyssnar på tväär gamla låtar just nu , alltid lika trevligt att det låter som om jag har ett liv ! Haha nee men jag orkade verkligen inte göra något idag , så då blir det helt enkelt att sitta vid datorn , lyssna på gamla låta , och sjunga falskt till dom ;) haha ibland undrar jag varför inte min mamma och pappa har slängt ut mig för mina små låtar :D




haha , men ...
Nu ska ni få den rikitgt heeeeeeeeeeeeeeta killen som jag lovade er ! ;D












och det är...............................




ENRIQUE IGLESIAS !

OOOOH !

MUMS !!

LOOOOK AT THAT BODY !!

HAHA ! ifall de skulle vara något liten brunett där ute som saknar några hjärnceller , så sjunger han :D
så såklart laddar vi upp en låt med han också ... eller tre :D


















tonight i'm loving you - enriqur iglesias. i like it - enrique iglesias. bailamos - enrique iglesias.

Kommentarer
Postat av: emelie

HEHEHEHEHEHEHEH SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGGGGGGGG!!!!!!!!!!

2011-02-18 @ 21:45:48
Postat av: Sara

Han är så snygg!

2011-02-19 @ 12:29:44
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Caroline

snygg, snygg :D

2011-02-19 @ 13:00:11
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0