EmmAa :) C H O K L A D !

säger bara en sak . CHOKLAD (L) tänk livet utan choklad , nee de går inte ! har just bakat kladdkaka , hahah ( smeten blev god :D ) haha omg jag är verkligen beroende av choklad ! haha asså kolla igår , jag skulle fixa pass så satt jag min mamma , pappa och bror i bilen. jag får ett choklad anfall och typ dampar : hallå! mamma mamma mamma ! jag behöver choklad ! snälla säg att du har choklad ! ... vad händer? min mamma har faktiskt choklad, så då fick jag den med polka. sen när vi va inne hos polisen , va de typ 50 stycken före mig, så säger min pappa : aa men vad ska vi göra under tiden då ? självklart svarar jag : gå och köp choklad till mig !
Neej svarar mkin pappa då. efter en stunds tjatande tar min mamma upp en snickers ur väskan (!) haha , så frågar jag henne , varför hon har så mycket choklad i väskan. vet ni vad hon svara? emma , ät bara :D


HAHAA, nee men aa min morgonens snygging blir alltså choklad :D






Hahah , nee kommer med en snygging sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0