tina :)

FAAAANNNN!!!!! är jävla arg!!! jag tappar en penna..
kryper under för att hämta den.. den var en sån ikea
stol av kvistar eller vad det är... aa i alla fall
jag kryper under sen så börjar det plötsligt regna..
KKKKIIIISSSSS......
malva hade satt sig på stolen
och blivit kissenödig utan blöja...
så nu är jag ett revir också.... precis som malva
gjorde i min underbara säng som aldrig sviker mig...
där kissa hon också för några veckor sen.... BLLLLÄÄÄÄ....
sen skulle jag gå in i duchen men då skulle joel in!!!
så jag hälde säkert halva flaskan med disk medel
på mig och gnuga... sen så skrattar alla åt mig
så jag skriker att dom fan ska lägga sig ser så jag kan kissa
på dom...
sen så är duchen ledig då säger joel så här...
det finns iget varm vatten!!!!! ååååå såååå aaaarrrrgggg!!!!
men i alla fall ni ska jag lägga ut kvällens snygging :)) det
är det ända som gör mig gad just nu i fall inte zac hade
kommit in i rummet och kysst mig...
hihi

kvällens snygging får bli corbin bleu.. :))




Kommentarer
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

hhe ja det gör jag :)

2011-02-16 @ 07:34:19
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

åh han är så söt D:

2011-02-16 @ 12:34:50
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0