emma blogga för faaan!! :D

asså emma snälla kan du blogga någon gång? :D
sist du blogga var för 1 vecka och 5 dagarsen...
så nu MÅSTE du blogga ha det bra pussi puss :))


hejsan alla har inte hunnit blogga i dag för grejat med mitt
rum..jag och pappsi fick upp tapet på tre vägar bara på en dag...
vi är ett bra team :D så snart är mitt rum klart bara fixa klart
vägarna måla taket, listerna och runt fönstret  sen golv
och det bästa av allt :D inredning :D

men jag orkar faktist inte lägga ut någon snygging just ¨
nu för är helt slut..

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar : Okej :) Blev det något roligt i helgen då? :) /Sanna

Förresten, vill du göra bloglovin utbyte? :)

2011-05-08 @ 14:23:22
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0