elijah wood

hejsan :))
har inte bloggat så mycket
idag ;)) har varit barn vakt till
min fiende till syster .. nej då
det var inte så hemskt i dag....
hon typ bara stog vi funstret
och vänta på mamma som hade
lovat att köpa glass ;))

men nu ska vi inte prata mer om det ;))
ni kommer en het het het kille :)
okej om jag ska vara ärlig så har han varit med
en gång innan men såg en film med han igår och
han är så söt :D

Elijah wood :D






jag såg en film med han i går.. han och någon tjej typ kramades och under så var
typ det en stad tror det var new york.. och en jätte våg... så jag satte på den
han var med dom tre första minuterna och 5 min i mitten ungefär och någon minut då och då..
och i slutet.... dom andra delarna var det någon tjej som INTE var med på födralet..
inte okej tycker jag

// kramar tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0