Emma ! :D

heej alla , har inte kunnat användra någon dator och sånt, är hos min faster.


Okej jag måste säga detta bara , ingen messar /ringer mig , för jag har typ ,liksom ,halft om halft, nästan.... jag har glömt mobilen i flyget .. känns otroligt gött med tanke på vad jag har i den ... över 2000 bilder , alla mina låtar , sms , kontakter ALLT mitt fucking liv är kvar i ett flygplan !!! ;O helt enkelt inte okej !
men vi ska se om det inte går och få tag på den igen ;)

tack martina för att du skrev världens gulligaste inlägg om mig för ett tag sen
, jag hade kunnat skriva ett lika långt inlägg till dig , om hur underbar du är , hur glad jag är att du är en så otroligt nära vän till mig, hur mycket jag älskar dig , hur mycket ditt skratt betyder, och din kick-as gryyyma smak på killar ( host host Ryyan :D ) om alla minnen allt som vi har, hahah tillexempel det med väskan som vi trodde hade en bomb inuti sig. när du rammlade av en gungbräda. kinderäggen. när vi var papparazzis. Den skit läskiga gröna bollen som vi trodde var en alien :D. när vi spionerade på Postbilen. allt som vi har gjort.  . men de e bara ett problem , DU hade aldrig orkat läsa det, det hade blivit för långt. så jag vill bara säga att jag älskar dig Martina Louise Ingemarsson <3

jag hoppas att ni läsare också har underbara vänner. För det betyder så himla mycket att veta att man har en vän som man älskar som man kan ringa vad det än är , en rikigt vän helt enkelt !


iallafall , ni behöver inte läsa det som står där uppe.
men nu kommer killen iallafall ! :)
det blir en australienare , han är skådespelare , muskler , grymt snygg ;O



Lincoln lewis


Hur söööt !?



han är med i filmen '' tomorrow when the war began ''



KOLLA PÅ HONOM !!

okej , såhär många bilder har jag nog  aldrig lagt upp på samma person :D

är ha inte lite lik '' big brother martin '' ?`han brunetten som är med i årets BB om man tittar i ansiktet `?? ;) på bilder över iallafall ?

Aja men nee nu bilr det inga fler bilder idag ;)

Puss på er alla ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0