EMmmma !

haha jag e ingen romphaa !
Haha jag ladda ner den ? :)
Rikigt gryyym ! , HAHAH svär på allt att du hade skrikit , satt och såg den själv , hahah jag typ skrek ... Iallafall .... man ser hans muskler typ , ganska myyyycke :D
Iallafall , bestämmde mig för att det skulle bli en mysig film dag / Kväll.
Så har ni tips på filmer så får ni gärna komentera de :)
Har ju då sett charlie st cloud nu , och så såg jag i rymden finns inga känslor ( hahah jag vet att den e gammal , men skit samma , tvär kul!) , sitter och väntar på att I am number four ska laddas ner också nu.
Ett plus ifall  ni vill ge filmtips , gärna snygga killar får vara med . och Adam sandler får INTE vara med ! haha jag vet inte vad jag har emot honom, men nee helst ingen film med honom :)
Puss <3



Kommentarer
Postat av: patricia

finns massa filmer om du kollar längre ner i bloggen :)

2011-04-18 @ 14:59:10
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0