EMmmma !

Trött ....
heej alla , usch vaknade typ elva (!!) idag ... såklart är jag som en död gris just nu alltså.
Har hunnit med massa saker redan , ganska deppigt faktiskt ! Först kollade jag på tv , sen åt jag frukost , sen gick jag ut och solade ett tag , snackade med  min söta farmor , gjorde lunch som smakade usch ! , snackade med emelie , OCH just nu kollar jag på I rymden finns inga känslor ( för tredje gången på två dagar :D) + att jag bloggar just nu.
Så ska gå och duscha och fixa mig och sånt nu , sen blir det att gå till ale gymnasium med min gullunge emelie tu .


Har märkt nu att Sam och Simon e ganska snygga i den filmen :D
Simon :)
Simon , hittar dock inga bra bilder på dom , snyggare i själva filmen . Simon spelas av Bill Skarsgård , som är bror till den snygga Alexander skarsgård.
Sam , eller martin wallström som han heter egentligen :)
Kolla på filmen istället , så fattar ni vad jag menar.
Hahaha jag döör : Simon :Sam , vem e de som ska diska ?! sam ! du ska laga mat , jag ska duka och hon ska diska.
Sam vem e de som ska diska då sam??!sam sam v-vem e de som ska diska då s-sam !? Sam :Vi äter pizza, ingen behöver diska då. Simon :JAG VILL INTE HA PIZZA !!
Hahaha så jävla sköön ! ;)
Vi hörs alla söta trötta saker !
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0