EMmmma ! Hot Or Not ?? :)

halluu alla gulliga !

sitter och äter (ovanligt ?) choklad just nu , okej choklad är sååå mitt liv !
hahah okej , det bli bara en chill-kväll idag har jag bestämmt. ska vara ensam med min kärlek , så vi ska väll titta på film eller något :) ( hahah hur mobbat e de att min kärlek är chokladen?? :D)

pratade just med MIN älskade Emelie Tu . gud asså , har inte träffat den tjejen på jag vet inte huur länge ! Saknar dig mitt hjärta ! ( okej , hon läser inte våran blogg men skit samma !)


Iallafall , nu ska jag komma till saken.
För det första , jag funderar på att skaffa en till blogg ... IGEN . men den här gången inte ge upp bara för att jag inte har så mycket läsare en dag. för jag saknar att kunna skriva av mig så otroligt mycket !
Kommer såklart lägga upp adressen till den också om jag nu bestämmer mig för att skaffa en till blogg, för jag känner att här kan jag inte rikigt skriva liksom mer '' privata'' inlägg . så det är ju somsagt lite skillnad på att ha en blogg där man bara skriver som massa snygga killar hit och dit , än vad det är att skriva vad man har för nagellack , dagens låt , vad jag år till frukost, och shalala.


Nu då till vad den här bloggen handlar om egentligen : snygga killar , och det är just här som den här snyggingen platsar in !






















Josh holloway ! ( martina , säg inget nu okej ? de här va den tredje killen tror jag ! )




Vad tycker ni ?
Hot or Not ? :)
Puss <3



Kommentarer
Postat av: elina

hot ;D

2011-04-16 @ 19:01:54
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: sophie

tack :) hot! men han hade varit snyggare om han klippt av lite :)

2011-04-16 @ 19:35:32
URL: http://sophhhiesmode.blogg.se/
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

skulla vara mycket extra hot om han rakade sig ;) och tack :)

2011-04-16 @ 22:31:20
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: Isabell

Sv: Tack! :D



Hot ;)

2011-04-17 @ 10:49:56
URL: http://isabellhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0