till min underbara emma

till min otroligt söta emma... <3

du gör mig så glad när du ringer mig och berättar massa
roliga saker som händer dig.. att du satt och måla så missa du
bussen..  du ringde mig och sa jag måste prata med
någon seriös och då ingde du mig det värmde värkligen :D
du hjälper mig att klara dom jag trode va mina vänner..
du hjälper mig i engelskan... hahah hur stavas sko på engelsak.. hahha
su är så söt...
ända problemet är att du aldrig är inne på msn eller facebook när man värkligen vill..
;D

min goa söta minihopp emma ♥

ps kommer ta med bilden till skolan i orgon igen
för att du måste singnera den eller hur det heter..
sätta din atograf på den ialla fall :D
puss älskling... vet att detta är en killblogg så jag ska ju
inte förstöra det så bläddra ner så kommer det någon
pudding :D























Daniel radclife något liknande




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0