EMmmma !

vi hade typ friluftsdag idag i skolan. Va roligare än det brukar, emn det är liksom frilufts dag så aa...

Det är ju ganska chill att jag har fått se en skit snygg kille nu två dagar i rad haha!

So-prov imorgon , typ på sånt vi lärde oss från förra treminen. Känns ju kul eftersom att dom flesta lektionerna va jag antingen med på halva, eller så sov jag, Och jag kan inte direkt påstå att jag har lämnat in uppgifter och sånt heller. Aa So e väll kanske inte mitt bästaste ämne??


Jag har typ slutat med att ha kändis killar som man e heelt ''kär'' i, hade ju taylor lautner ett tag och en hel massa andra. När jag tänker på det känner jag mig bara riktigt töntig...
har kännt mig lite depp senaste tiden så aa ni får ta att mina inlägg inte e lika kul som taajnas , GRATTIS TILL DIG PÅ DIN FÖDELSEDAG !! älskar dig gummsi!

Min kille får bli :



Ed Westwick

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0