i have no life

hejsan alla ;)) asså som ni säkert märkt så är inte detta våran största hobby
är dörför vi inte bloggar så mycket! x))
varför ska snygga killar ha snygga tjejer?!!?? :(
känns som att i bland hatar man vissa killar,,,,
¨
jag:killar är som nallebjörnar,, söta utanpå men inuti är dom...
emma:precis,, killar är som nallebjörnar väldigt söta och väldigt lätta att
slitttaaaa...tina kan jag få saxen, va inte så stark som jag trode jösses
asså vi är inte helt normala xD

Jaja skit samma... är det någon i världen som vet vad man ska göra
och man tycker om någon Ganska mycket men inte våga göra något+att killen
vet om det..(inte för att det är mig vi pratar om men ändå)
och killen har tittat på en så att man blir röd som en tomat och inte kan sluta
prata!! och flippar ut totalt när han log åt en i pampasalen,... sen när han fick reda på
det så sket sig allt!!! hade vart lika bra i fall han inte viste....
då säger vi så här till han,,,, FUCK YOU :D
hahaha omg no life!! nä men nu ska killen komma i alla fall idag får det bli paul wesley vet inte om jag stava rätt nu men skit samma

 

pussar

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥

sv; oh ja ;)

detskajagha :D

2011-08-10 @ 11:04:48
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0