EMmmma !

heej alla gulliga !
HAHA säger jag bara , jag kom hem vid halv fyra idag typ. Jag går upp till rummet och vad gör jag? Jo jag däckar i sängen såklart. jag vaknade för en kvart sen... Nee men de känns ju bra!
Jag ska inte göra något långt inlägg som vanligt , utan hålla bloggen till vad den egentligen är till för , snygga killar :)
okej , den här killen hade jga ingen aning om vem han var förens jag såg på Cribs en dag.
Han spelar american football :D














Kerry Rhodes !
I know you liiiike it ;)
Haha , de va allt för just nu , hörs kanske ikväll !
Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad skönt :) Jo, jag är trött men annars är det bra=)

2011-03-29 @ 19:41:03
URL: http://emeliesaraelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0