ryan

ingen kommenterar längre! :/

världens pisamaste dag !!
jag tappa mina grejer framför ryan i
dag så tog jag upp det så klart att jag glömde det
viktigaste pappret,, så nu hittar jag det inte !!

sen va jag på väg att ramla framför han på idrotts
lektionen när jag råka stå på racken så sa Robert till
mig att jag stog på dom då va jag tvungen att flytta på
mig så skulle jag baka bakåt men det gick inte så jag höll på att ramla!!


sen så skulle vi gå in igenom dörren så höll han upp dörren så skulle jag ta
den då tog jag han i handen och vi fastnade med händerna,,,,OMG så pinsam är jag!!

allt detta när ryan va där




ryan


Kommentarer
Postat av: Ryan lover!!!!!! <3

nu komenterar jag :D heehehehehe assså jag log mot mig är kär dubbelt så mycke nu....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D <3 <3

2011-09-01 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0